SS-9 / SS-13 – Margalef-La Palma d’Ebre – 15,850 kms.

Descripció General:
Aquest tram combina una carretera veïnal, amb molta grava i un pis molt diferent al de la resta de les carreteres de la zona, i la T-702 que amb un asfalt més llis s’assembla a la resta de les especials del ral•li. La sortida es troba a aquesta pista asfaltada, molt a prop de la localitat de Margalef. A partir de llavors, combina, una pujada sinuosa, salvant un bon desnivell i sobretot plena de grava, amb una baixada molt més ràpida fins a la T-702, on el tram canvia completament de fisonomia i amb un asfalt llis i nou torna a pujar lleugerament per a arribar a la localitat de La Palma d’Ebre.

Zones de Públic ZP-1
La ZP-1 està situada a la sortida de l’especial. Els primers revolts són unes ‘esses’ en plena pujada i es sens dubte la zona menys interessant d’aquesta especial.

Accés: per a accedir a ella fa falta anar a la localitat de Margalef. Des de el sud, el millor camí a seguir és per la C-44 i la C-12 –sortint de l’autopista AP-7 per la sortida 38–. A Vinebre s’ha d’anar en direcció a La Torre’de l’Espanyol i anar seguint la T-714 primer i la T-702 després. Des d’aquesta carretera es pot arribar a Margalef per Cabacés o per La Bisbal de Falset. El tram es troba just a la pista asfaltada que comença al Pk-9 de la T-713, a 3 kms. de La Bisbal de Falset.

Serveis: Zona de pàrking molt limitat a la localitat de Margalef.

Zones de Públic ZP-2
La ZP-2 és un altre dels millors punts de tot el ral•li. Diverses paelles al final de la pujada de la pista de Margalef, completament plenes de grava garanteixen l’espectacle. L’únic problema és la proximitat amb l’accés a la ZP5 de Coll del Grau que farà que l’accés de vehicles estigui restringit.

Accés: per a accedir a aquesta zona de públic fa falta anar per la C-242 fins a Bellaguarda –seguint les mateixes indicacions que en l’accés nord de la ZP-5 de Coll del Grau–. Més d’un quilòmetre després d’aquesta localitat, en el Pk 18,8, es restringirà el pas de vehicles. Una opció es la d’anar a peu per la pista asfaltada que surt a mà dreta i anar-la seguint fins arribar al tram, que es troba a uns 4 kms.

Atenció!! Al coincidir l’accés a aquesta zona de públic amb la de Coll del Grau, l’accés de vehicles es tancarà amb molta antelació i el seu ús serà restringit.

Zones de Públic ZP-3

La ZP-3 és un altre punt molt interessant del tram ja que és una zona amb gran visibilitat. El descens final fins a el cruïlla amb la T-702 i l’entrada a aquesta carretera és el punt més interessant.

Accés: Fins a la Bisbal de Falset s’ha d’accedir seguint el mateix itinerari que per a la ZP-1. El tram es troba a uns 2 kms. de la localitat, seguint per la T-702.

Serveis: Pàrking d’espectadors limitat al camp de futbol de la localitat.

Zones de Públic ZP-4

La ZP-4 ja arribant a final de tram és una zona que encadena revolts llargs i ràpids i que ofereix una bona ubicació i visibilitat de una bona part del final del tram.

Accés: per a arribar a aquesta localitat, des de el Sud fa falta seguir les indicacions que hem donat per a accedir a la ZP-1, però una cop siguem a Vinebre cal seguir per la C-12 cap a Flix. Llavors, a Flix, s’ha d’agafar la C-233 a La Granadella i 4,5 kms. més endavant, trobarem la cruïlla de la T-703 que condueix a La Palma d’Ebre.

Serveis:
- Diverses zones de pàrking d’espectadors.
- Zona d’acampada a la mateixa localitat de Palma d’Ebre.