SS-7 / SS-11 – Vilaplana – 13,290 kms.

Descripció General:
El tram de Vilaplana ha variat molt respecte a la seva versió de 2006. El tram pren el nom de la població de la sortida, la localitat de Vilaplana, sobre la carretera T-704. El seus poc més de 13 kms. discorren sobre aquesta carretera que ha sigut reasfaltada i que es caracteritza per un sinuós ascens cap a la serra de La Mussara salvant un fort desnivell amb contínues paelles. Després de 9 km. de pujada el tram planeja 4 kms. més per una zona molt més ràpida fins a arribar al final.

Zones de Públic ZP-1
La ZP-1 és una àmplia zona de públic que té el seu interès a les primeres corbes tancades que culminen amb una paella a dretes, a ja quasi 2 kms de la sortida. A aquesta zona s’hi accedeix per un camí des de el nucli urbà de Vilaplana

Accés-1: Des de l’oest per Alforja per la C-242 i llavors girant a la dreta per la TV-7013 que passa per la Urbanització Portugal.

Accés-2: Des de l’est per la Selva del Camp utilitzant la TP-7013.

Serveis:
- Zona de pàrking al voltant de la població de Vilaplana
- Un sender senyalitzat per recórrer a peu, des de la part nord de la població, tot passant pel dipòsit d’aigua, condueix al tram.

Atenció!! L’accés per la T-704 per Maspujols i l’Aleixar estarà restringit en ser l’accés utilitzat pels participants.

Atenció!! L’entrada del tram per la mateixa sortida estarà prohibida ja que es tracta d’una zona sense pas fora de l’asfalt. Tots els espectadors hauran d’utilitzar el sender per a accedir a la especial.

Zones de Públic ZP-2
La ZP-2 és la cruïlla de Mot-ral però enguany en direcció a La Febró. En aquesta versió, el tram gira cap a l’esquerra i la cruïlla perd força espectacularitat. Després s’entra en una zona ràpida sense massa interès.

Accés: Des de la població d’Alcover, prenent la TV-7041 i després d´uns 11 kms. s’arriba a l’antic tram. Llavors s’ha de girar a l’esquerra en direcció a Mon-ral i després d’uns 8 kms més s’arriba al tram.

Serveis: Zona de parking i acampada per la TV-7045

Zones de Públic ZP-3

La ZP-3 es limita a l’arribada del tram, just a la cruïlla que condueix al paratge de la Mussara. És una zona de públic eminentment ràpida.

Accés: Des de la C-242 que condueix a Cornudella del Montsant, prendre la TV-7012 al Coll de Alforja, en direcció a Arbolí i deixar-la als 3 km. Per prendre la TV-7092 que porta al quarter militar de Castillejos. Després de 8 kms. més s’arriba a la T-704, a 1 km. de l’arribada.

Serveis: Zona de pàrking entorn a la cruïlla entre la TP-7092 i la T-704.

Atenció!! L’accés per la mateixa T-704 des de La Febró estarà restringit en ser l’accés utilitzat pels participants per a sortir del tram.